sâmbătă, 13 octombrie 2018

660. Rugăminte


Prietenul Girel Barbu ne-a îndemnat către o experienţă ( interesantă ! ) : la primul vers pe care l-a propus să anexăm o construcţie cât de cât adecvată . Poate este de bun augur faptul că încerc să împărţim clipa de bucurie  a acelui moment .  Totul este la prima mână , ciorna-i perfectibilă . Versul propus mă îndeamnă să folosesc titlul Rugăminte .  Dumnealui îi mulţumim , iar dumneavoastră vă dorim să vă fie ziua bună şi inima blândă .

*
Rugăminte
.
Dă-mi o aripă de înger  (Girel Barbu )
Să am sângele de sânger
Şi cuvântul de mătase
Pentru cel care plecase
Dă-mi o rază de lumină
Pentru cel care-o să vină
Dă-mi zăbavă de popas
Pentru cine a rămas .
Şi mai dă-mi aşa `ntr-o noapte
Altă aripă din şoapte
Sau o aripă de vis
Să văd unghiul interzis
Dintre viaţă şi abis
O să zbor polen uşor
Pe sub nor cuprins de dor
Pe sub lună vreme bună
Pe frunză de plop subţire
Să zâmbesc de-o amintire
Cu miros de lemn duios
Sunet de fluier din os
Pe frunză de tei rotundă
Când devine visul undă
Undă moale undă-n vis
Când te visează-un cais
Iar de nu o fi să fie
Dă-mi aripi de ciocârlie
Şi viers de privighetoare
Curcubeu de cingătoare
Să ştiu dacă vremea ştie
Că zbor-mi de păpădie
Dinspre moarte mă adie
Dinspre stele mă învie .
Numai vremea vremuieşte
Nici nu scade nici nu creşte .

*
De Grigore Rotaru Delacamboru
19 feb 2018 .

Imagine : colecţia autorului

*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu