vineri, 30 noiembrie 2012

574 . O lumină


574 .  O lumină

Nu s-a demonstrat că totul e relativ deşi
călătoream în ideea  „eu sunt “
deşi în prezent am unele îndoieli
dacă albina aşterne mirosul pe floare
dacă lumina e o formă a gândului
dacă semnul solicită gândul
dacă duhul creşterii se află în ou
dacă duhul creşterii ridică iarba
dacă explozia eliberează sămânţa
dacă implozia declanşează explozia şi invers
dacă lacrima umple spaţiul singurătăţii
dacă prezentul e uşa
ce închide trecutul deschizând viitorul
dacă floarea de crin a făcut mâna să lăstărească
dacă s-au născut din mirare strigătul graiul muzica
dacă numim simfonie dansul geometric al vaselor Cucuteni
dacă uit că exist când colind cerul inimii mele
atunci câmpia cunoaşterii şi munţii şi adâncurile
sunt în mine  la început muguri
din care o lumină se naşte
odată cu renaşterea mea din întunericul meu .

4 mai 1988
de Grigore Rotaru Delacamboru
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu