vineri, 22 octombrie 2010

383. Cu Bacovia ( 2 )

Cu Bacovia ( 2 )

Nu atingeti Poetul !

Nichita


De-atâtea zile te aştept

de-atâtea nopţi sunt vinovat

doar din cuvinte drumul drept

printre iluzii am urcat


în lumi de taină ( mint – nu mint )

am fost plecat să te găsesc

de-atâtea nopţi prin labirint

de-atâtea zile rătăcesc


prin întuneric am trecut

să văd luminile de sus

mai caut zile de-nceput

mai caut nopţi înspre apus


tot murmurând cuvinte lin

parcă mă pierd în şirul lor

de-atâtea nopţi într-un suspin

de-atâtea zile-ncerc să zbor.


28 octombrie 1980

de Grigore Rotaru

Delacamboru




Autor Photo : R.G.

4 comentarii:

  1. bacovia,nichita stanescu si multi altii,o poezie frumoasa,si niste artisti deosebiti.frumos post

    RăspundețiȘtergere
  2. Parodia : a) de ironie – nici vorbă , nu este cazul ; b) de admiraţie ( afinitate) – faci încercarea de a folosi lungimea de undă a Modelului …. poţi fi privit cu îngăduinţă sau te aşteaptă ridicolul, vârsta fragedă la care încerci nu justifică un rezultat lamentabil … că ai senzaţia – uneori - că eşti pe-apropae de Model – este numai o pârlită de iluzie. Am înţeles că aşa priviţi lucrurile.
    Vă mulţumesc pentru vizită !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mutumesc pentru vizita ...va rog sa cititi comentariul meu scris mai sus !

    RăspundețiȘtergere