marți, 3 noiembrie 2009

217. Lingoare de toamnă

4 comentarii:

  1. Mulţumesc!
    Am inima pe înălţimi!

    RăspundețiȘtergere
  2. De toate-i vinovată
    of!toamnă...Chiar şi rana
    pe sufletu-mi uitată...
    Dar mă salvează pana...
    Mulţumesc pentru o astfel de toamnă.

    RăspundețiȘtergere
  3. prea multe semne toamna aduce dindpre zodii...
    minunata toamna mi-ati daruit cu aceste versuri...o zi cu polen sufletesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Va rog sa primiti multumirile mele pentru vizita si pentru cuvinte: data ne spune ca sunt versuri de cand eram mai tanar; am incercat sa fac unele retusuri: cineva de din departe a tipat la mine sa le las cum sunt pentru ca ele exprima starea de atunci. Si eu observ unele incongruente - nu am ce face !
    Va doresc clipe de taina si de mister !

    RăspundețiȘtergere