luni, 10 ianuarie 2011

413. Ultimele haiku-uri închipuite ale lui … ( 4 )

Ultimele haiku-uri închipuite ale lui … ( 4 )

( În spirit )


( 31 )

Punctul de sprijin

în cămaşa de forţă

miezul seminţei.


( 32 )

Zodie nouă

păianjenul întinde

rază multiplă.


( 33 )

Perete fluid

lumina rătăceşte

de colo - colo.


( 34 )

Legământ aspru

oglinzile de ceară

cerul din faguri.


( 35 )

Temeinicie

melcul ascunde casa

sfârşitul toamnei.


( 36 )

(variantă)

Temeinicie

melcul ascunde casa

se face noapte.


( 37 )

Abandonată

sub flacără albastră

comoara arde.


( 38 )

Păduri de cristal

cuvintele rostite

argint risipit.


( 39 )

Unghiul spaţial

înainte de frunze

se naşte floarea.


( 40 )

Ceasul măsoară

cu limbile fluide

oceanul cântă.


1968 - 2011

de Grigore Rotaru

Delacamboru




Photo: Ana C.

3 comentarii:

  1. ”Abandonată

    sub flacără albastră

    comoara arde.”
    O fi adevărat că, din când în când, se arată doar unor priviri cu suflete sub pleoape?

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspund cu o adresa la intrebarea dumneavoastra:
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ONp72_nFSNsJ:www.formula-as.ro/2003/585/romania-necunoscuta-33/cautatorii-de-comori-4429+comoara+flacari+albastre&cd=1&hl=ro&ct=clnk&gl=ro
    sau dati simplu: comori facari albastre
    Va rog sa cititi si comentariul.
    Printre acele < flacari > m-am nascut , am consumat copilaria si adolescenta ....
    Multumesc pentru vizita !

    RăspundețiȘtergere
  3. Extraordinar!
    Am citit de două ori.
    Am sentimentul că, dincolo de noi, mocnesc taine , care leagă lumea noastră de necunoscut. Totdeauna am crezut în ceva, în afara realității.
    Asta îmi creează acea stare de neliniște, de mister al necuprinsului.

    RăspundețiȘtergere